Nová firemní identita značky ŠKODA

ŠKODA AUTO na konferenci EXPLORE MORE odhalila zcela novou firemní identitu značky – logo, designový jazyk a koncept VISION 7S. Automobilka tím zahájila další éru v oblasti elektromobility.

Studie VISION 7S představuje první náhled toho, jak by měl nový model vypadat. Futuristický design s charakteristickou čelní maskou Tech-Deck Face se vyznačuje robustním vzhledem, funkčností a autentičností. Podařilo se tím účelně skloubit aerodynamické vlastnosti budoucích vozů ŠKODA. Akumulátor o kapacitě 89kWh půjde dobíjet výkonem až 200 kW.  Dojezd na jedno nabití dosáhne v režimu WLTP až 600 km.

Automobilka má kromě sedmimístného rodinného vozu VISION 7S v plánu uvést na trh kompaktní SUV a malý elektromobil velikosti vozu ŠKODA FABIA. Do roku 2026 chce tak dosáhnout většinového podílu čistě elektrických modelů v produktovém portfoliu na evropském trhu. Během přechodu na elektromobilitu plánuje ŠKODA své portfolio rozšířit o modernizované modely se spalovacím motorem. Ve druhé polovině příštího roku představí automobilka novou generaci modelů SUPERB a KODIAQ. V roce 2024 bude následovat nová OCTAVIA.